Mobiel bankieren app als basis van onze dienstverlening

De Knab App is de basis van onze dienstverlening. Je opent hier je rekeningen en bevestigt al je betalingen. Maar er zijn nog vele andere features die het regelen van je bankzaken nét even makkelijker maken.

Download in de App store Ontdek het op Google Play

Dit kun je met de Knab App

Inloggen of betalen met een QR-code

Wil je inloggen of een iDEAL-betaling doen vanaf een ander scherm? Log in op je Knab App en scan de QR-code. De rest wijst zich vanzelf.

Maak slimme potjes

Deel je rekening slim in door potjes te maken. Bijvoorbeeld voor je vaste lasten, je vakantie of de wekelijkse boodschappen. Zo heb je altijd een goed overzicht van je financiën.

Betaal met Apple Pay

Wil je nog sneller betalen via je iPhone, Apple Watch, iPad of Mac? Activeer Apple Pay dan gemakkelijk via onze mobiel bankieren app.

Verstuur een Knab Betaalverzoek

In de app maak je snel een betaalverzoek aan. Vul een bedrag in en verstuur 'm naar je vrienden. Bijvoorbeeld via WhatsApp.

Open eenvoudig (extra) rekeningen

Bij je pakket krijg je standaard tot vijf betaalrekeningen en zoveel spaarrekeningen als je maar wil. Deze - en nieuwe - rekeningen open je eenvoudig via de Knab App.

Regel het eenvoudig zelf

In de Knab App kun je zelf van alles instellen en regelen. Denk aan je betaalpas blokkeren, paslimiet wijzigen of het instellen van handige alerts.

Servicedesk

Start een chat

De beste service vanuit je Knab App

Vanuit je Knab App kun je - van 8.00 tot 20.00 - chatten met onze Service Experts. Tik daarvoor op de tekstballon, onderin je scherm. Krijg je niet direct antwoord op je vraag? Je hoeft niet wachten, want je ontvangt vanzelf een melding als iemand reageert!

Veelgestelde vragen over de mobiel bankieren app

Hoe gebruik ik de Knab App?

1. Ga naar de App Store of Google Play Store
2. Download de Knab App
3. Ben je al klant? Koppel je toestel dan aan de Knab App met een QR-code (als de app al op een ander toestel staat). Log vervolgens in met je gebruikersnaam en wachtwoord.
4. Ben je nog geen klant? Een rekening open je eenvoudig via de Knab App. Houd hiervoor alvast een geldig identiteitsbewijs (geen rijbewijs) bij de hand.

Staan mijn creditcardgegevens in de Knab App?

Nee, voor je creditcard kun je een aparte app downloaden. Voor de Knab Creditcard is dit de app van ICS. Voor American Express download je de American Express App.

Mijn Knab App doet het niet, is er een storing?

Als er een storing is in de Knab App, dan vind je dat op onze pagina over storingen.

Hoe werkt de chat in de Knab App?

Klik onderin de Knab App op ‘Chat’. Aangezien je al bent ingelogd, kun je direct chatten met de Servicedesk. Dit geldt ook voor de chat in je Persoonlijke Bankomgeving.

Reageren we in de chat, dan ontvang je direct een melding. Je kunt de Knab App tussendoor dus gewoon afsluiten. Wij zorgen ervoor dat de berichtgeschiedenis bewaard blijft in de Knab en App en Persoonlijke Bankomgeving. Zo kun je de gesprekken altijd teruglezen.

Om te kunnen chatten in de app heb je de nieuwste versie van de Knab App nodig. Deze download je voor iPhone en iPad in de App Store. Voor Android kunt je terecht bij Google Play.

Hoe update ik de Knab App?

Als er een update beschikbaar is, dan vragen we je de Knab App te updaten zodra je inlogt.
Uit veiligheidsoverwegingen is het niet mogelijk om eerst in te loggen voordat je de update hebt gedownload.