Storing en onderhoud

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat jij zorgeloos kan bankieren. Is er onverwachts toch een storing of vindt er onderhoud plaats? Dan lees je dat op deze pagina.

Actuele status

Beschikbaarheid van Knab

Storing functionaliteit betaalpassen in de App

Op 15 september was er een storing met het inzien van betaalpassen in de app. Je kon je pas niet vervangen, je pincode niet wijzigen, je pas niet tijdelijk blokkeren, of je CVC code inzien. Daarnaast kon je mogelijk problemen ervaren met het doen van online betalingen in webshops. Je kon wel nog betalingen doen bij een betaalautomaat of geld opnemen. Deze storing is op 15 september om 17:36 verholpen.

Storing Bijschrijvingen betaalverzoeken

Er is een mogelijke vertraging in de bijschrijving van betaalverzoeken op jouw rekening. Update: Dit probleem is vrijdag 12 september 9:31 verholpen. 

MT940 Bestanden downloaden via de boekhoudexport weer mogelijk

Het was tijdelijk niet mogelijk om MT940 bestanden te downloaden via de Persoonlijke Bankomgeving. Je kan daarnaast CAMT.053 bestanden en CSV bestanden downloaden. 

Storing boekhoudkoppelingen in augustus

Vanaf 18 Augustus hebben wij wegens onderhoud van onze systemen een storing met betrekking tot de bestanden met transacties die gegenereerd worden voor boekhoudprogramma's. Deze zijn voor de meeste partijen nu opgelost, maar het kan zijn dat je nog problemen ervaart. Mochten je transacties nog ontbreken, dan raden wij je aan om een CSV of CAMT bestand van de website te downloaden en deze handmatig in te laden in je boekhoudprogramma. Onze excuses voor het ongemak! 


Dit doet Knab bij een storing

Is er een storing? Dan lossen we dit zo snel mogelijk op. We informeren je op deze pagina over de status, maar je krijgt vaak ook een melding in de Knab App en de Persoonlijke Bankomgeving. Mocht het voorkomen dat de Knab App, de Persoonlijke Bankomgeving én de website niet beschikbaar zijn, dan houden we je op de hoogte via e-mail of social media.

Bekijk de veelgestelde vragen

Als er een storing is, heeft de Servicedesk het drukker dan normaal. Bekijk daarom altijd eerst de veelgestelde vragen en antwoorden. Misschien vind je daar al het antwoord op je vraag!