Werkt je Knab App niet nadat deze is geüpdatet? Verwijder de app van je telefoon en download ‘m opnieuw via de App Store of Google Play. Open daarna de Knab App, kies voor ‘Ik ben al klant’ en scan je identiteitsbewijs. Excuses voor het ongemak!
Wij staan voor je klaar
Vind het antwoord op je vraag op deze pagina (24/7)
Chat via je Knab App (Elke werkdag van 08.00 tot 20.00 en in het weekend van 09.00 tot 17.00)
Bel ons (Elke werkdag tussen 9.00 en 18.00)
Aegon Bank is nu Knab
Alle informatie over je voormalige Aegon Bank-product(en) vind je hier.
Transactiekosten Marokko
Veel klanten doen een Internationale overboeking naar Marokko om dierbaren in het door de aardbeving getroffen gebied te ondersteunen. Normaal gesproken wordt er €15,- in rekening gebracht voor het doen van een internationale overboeking. Gezien de huidige omstandigheden boeken we de transactiekosten af van je rekening maar betalen we deze achteraf weer aan je terug. Dit doen we vanaf 9 september voor een periode van 3 maanden. Dit geldt alleen voor overboekingen vanaf een particuliere rekening.
Phishing e-mail 'opnieuw identificeren'
Momenteel gaat er een e-mail rond die verzoekt klanten om via een link opnieuw te identificeren bij Knab. Dit is een phishing e-mail en is niet door ons verzonden. Heb je niet op de link geklikt en gegevens gedeeld, stuur dan de e-mail door naar valse-email@knab.nl. Heb je wel op de link geklikt en gegevens gedeeld, neem dan contact op met de Knab Servicedesk.
Pas op: Oplichters actief
Criminelen kunnen je op verschillende manieren misleiden. Bijvoorbeeld door zich voor te doen als Knab-medewerker of via valse beleggingsadvertenties. Check de fraudetrends van dit moment hier en herken de signalen.