Neem contact op

Hoe registreer ik mijn klacht?

Knab maakt de drempel om een klacht in te dienen zo laag mogelijk. Je kunt je klacht via alle mogelijke communicatiekanalen bij ons registreren. Doe dit bij voorkeur wel via het telefoonnummer of e-mailadres dat we van je kennen. Je kunt je klacht ook simpelweg indienen via de chat in je Knab App.


Het proces

Wat gebeurt er als ik een klacht registreer?

stap 4 Nadat je je klacht via één van onze communicatiekanalen registreert, ontvang je een ontvangstbevestiging per e-mail. Hierin staan de gegevens van je klacht.

stap 4 We streven er altijd naar om binnen één werkdag contact met je op te nemen om je klacht inhoudelijk te bespreken. Hebben we meer tijd nodig? Dan hoor je dit van ons.

stap 4 Mogelijk heeft de klachtencoördinator meer informatie van je nodig. In dat geval neemt diegene contact met je op.

stap 4 We nemen contact met je op om samen te zoeken naar een passende oplossing. Het kan dat we je klacht afwijzen. In dat geval heeft er altijd een tweede coördinator meegekeken naar je klacht.


Niet tevreden over de oplossing?

Laat het ons weten!

Ben je het niet eens met de geboden oplossing? Laat het ons dan weten. Dan bespreken we je klacht met de directie. Ook niet eens met de oplossing of toelichting van onze directie? Dan heb je nog onderstaande opties.

1 Zakelijke klant: Als zakelijke klant kun je je klacht voorleggen aan een bevoegde rechter. Alleen in specifieke gevallen kan je je klacht voorleggen aan het Kifid (Klachteninsituut Financiële Dienstverlening). Op de website van het Kifid vind je hier meer informatie over.

2 Particuliere klant: Heb je een klacht over betalen, sparen, beleggen of onze dienstverlening? Dan kan je terecht bij het Kifid (Klachteninstituut Financiële Dienstverlening).