Dit heb je nodig

Je vraagt je nieuwe rekening volledig aan via de Knab App. Heel handig, want zo hoef je niet langs een kantoor en heb je ook geen gedoe met papierwerk. Het enige wat je nodig hebt is:

  • een smartphone;
  • een geldig Europees paspoort of geldig identiteitsbewijs;
  • een Nederlandse privérekening.

Volg de stappen of bekijk de video

Zo vraag je een rekening aan

  1. Download de Knab App

  2. Vul je (bedrijfs)gegevens in

  3. Scan je paspoort of identiteitsbewijs

  4. Maak ter identificatie € 0,01 over via iDEAL

  5. Houd je mail in de gaten voor een bevestiging


Als je rekening is geopend ontvang je van ons een bevestiging. Daarna heb je jouw betaalpas binnen 3 tot 5 werkdagen in huis.
Open een rekening


Snel en veilig

Waarom via de app?

Knab is een online bank, zonder filialen. Om de veiligheid van ons betalingsverkeer te kunnen waarborgen, moeten we onze klanten goed kennen. Met ons mobiele rekeningaanvraagproces kun jij je gegevens veilig invullen en jezelf identificeren via je smartphone. Zo weten wij voor wie we een rekening openen en maak jij direct kennis met onze fijne app.


Meer over veilig bankieren

Inloggen op je telefoon en je Persoonlijke Bankomgeving

Naast mobiel bankieren..

..ook internetbankieren

Ons rekeningaanvraagproces loopt volledig via de Knab App. Maar natuurlijk krijg je met jouw Knab-rekening ook toegang tot internetbankieren.

De voordelen van Knab

  • Een compleet bankpakket voor een vaste prijs per maand
  • Open meerdere betaal- en spaarrekeningen, zonder extra kosten
  • Elke dag persoonlijke service van 8.00 tot 20.00 uur
Open een rekening

Kom je er niet uit?

We helpen je graag

icon citaat

Lukt je aanvraag niet of wil je iets anders weten? Je kunt ons elke dag van 8.00 tot 20.00 uur bereiken via de chat of op 020 303 1600.

icon citaat

Imro Batelaan, Servicedesk

Tip van de Servicedesk

Veelgestelde vragen over ons aanvraagproces