Rekening aanvragen via de Knab App

  • Snel en veilig een rekening openen
  • Geen gedoe met papierwerk
  • 24/7 aan te vragen met je smartphone

Wat heb je nodig?

Je rekening aanvragen bij Knab

Een rekening aanvragen doe je via de Knab App. Heel handig, want zo hoef je niet langs een kantoor en heb je ook geen gedoe met papierwerk. Dit heb je daarvoor nodig:

  • Je smartphone;
  • Een geldig paspoort of geldig Europees identiteitsbewijs.

Zo werkt het

Een rekening aanvragen in 4 stappen

  1.  Download de Knab App via de App Store of Google Play
  2.  Vul je (bedrijfs)gegevens in
  3.  Scan je paspoort of identiteitsbewijs

Zodra we je rekening openen, ontvang je een bevestiging in je mailbox.

Download in de App storeOntdek het op Google Play

Eenvoudig via je smartphone

Waarom een rekening aanvragen via de Knab App?

Knab is een online bank, zonder filialen. Om de veiligheid van ons betalingsverkeer te kunnen waarborgen, moeten we onze klanten goed kennen. Met ons mobiele rekeningaanvraagproces kun je je gegevens veilig invullen en jezelf identificeren via je smartphone. Zo weten wij voor wie we een rekening openen en maak jij direct kennis met onze fijne app!

Naast mobiel bankieren...

..ook internetbankieren

Ons rekeningaanvraagproces loopt volledig via de Knab App. Maar natuurlijk krijg je met jouw Knab-rekening ook toegang tot internetbankieren.

Internetbankieren Knab

De voordelen van Knab

  • Een compleet bankpakket voor een vaste prijs per maand
  • Open meerdere betaal- en spaarrekeningen, zonder extra kosten
  • Elke dag persoonlijke service van 8.00 tot 20.00 uur

Veelgestelde vragen over een rekening aanvragen

Kan ik meteen mijn rekening gebruiken?

Heb je jouw rekeningaanvraag afgerond in de app? Dan gaan wij voor je aan de slag. We moeten namelijk jouw gegevens controleren. Dit duurt uiterlijk vijf werkdagen. Is je aanvraag goedgekeurd, dan ontvang je een bevestigingsmail.

Waarom sturen jullie mij de app via een sms?

Je kunt de Knab App downloaden via de App Store of Google Play. Maar via de link in de sms weet je zeker dat je de goede app downloadt. Wel zo handig.

Hoe werkt het scannen van je paspoort of ID-kaart?

Om klant te worden bij Knab, krijg je de vraag om je identiteitsbewijs te scannen. Je krijgt dit verzoek ook als je al klant bent en extra gegevens moet aanleveren.

Op een andere pagina vind je meer informatie over je identiteitsbewijs scannen, inclusief een handige instructievideo!

Wat doen jullie met mijn gegevens?

Wij delen jouw gegevens nooit zomaar met anderen. Je kunt zelf tijdens de aanvraag aangeven wat wij wel of niet met jouw gegevens mogen doen. Wanneer je rekening is geopend, kun je jouw voorkeuren altijd wijzigen in de app.