Een UBO toevoegen

Een UBO toevoegen doe je eenvoudig zelf met je smartphone. Let op: dit kan alleen de UBO zélf doen.

Zo voeg je een UBO toe aan een bestaande zakelijke rekening

  1. Klik op ‘start met toevoegen’. Doe je dit vanaf een desktop? Vul dan je telefoonnummer in.

  2. Installeer de Knab App op je smartphone. Heb je - zoals aangegeven in stap 1 - je telefoonnummer ingevuld? Dan ontvang je van ons een sms. Zorg dat je de link in de sms gebruikt om de Knab App te downloaden.

  3. Open de Knab App, selecteer je bedrijf en vul je persoonsgegevens in.

  4. Scan je identiteitskaart of paspoort en maak ter identificatie € 0,01 over via iDEAL.


Als je aanvraag is goedgekeurd ontvang je een bevestiging. Let op: in de aanvraag vermelden wij dat je je gaat toevoegen als bestuurder. Hiermee bedoelen we dat we je toevoegen als Uiteindelijk Belanghebbende. Je krijgt géén toegang tot de rekening.

 

Ben je al klant bij Knab?

Ben je al klant bij Knab, maar wil je jezelf als UBO aan een andere rekening toevoegen? Neem dan contact op met onze Servicedesk. Open een chat in de Knab App om jezelf toe te laten voegen als UBO.

UBO verwijderen

Wil je een UBO verwijderen bij Knab? Zorg ervoor dat deze wijziging eerst bij de KVK is doorgevoerd in het UBO-register. Wanneer je een nieuwe UBO toevoegt of vervangt via de stappen hierboven, voeren wij deze verwijdering automatisch door. Verdwijnt er een UBO, maar is er geen vervanging? Dan moet je dit aan ons doorgeven. Start daarvoor een chat vanuit je Knab App en geef de wijziging aan ons door.

Voorwaarden

Bij het accepteren van een bedrijf hanteert Knab een aantal voorwaarden en zakelijke acceptatiecriteria. Door het toevoegen van een UBO kan het zijn dat de zakelijke rekening niet meer aan deze voorwaarden voldoet. Lees daarom altijd onze zakelijke acceptatiecriteria.