Je bent klant van Knab en hebt namens Knab een bericht ontvangen. Met al die phishing-aanvallen van de laatste tijd vraag jij je misschien af of het bericht dat je hebt ontvangen wel echt van ons afkomstig is. Begrijpelijk!
Je kunt berichten vanuit Knab herkennen, omdat ze in ieder geval een combinatie van onderstaande kenmerken bevatten:
- Onze berichten bevatten nooit directe links naar je Persoonlijke Bankomgeving of de Knab App. Ook niet naar de inlogpagina.
- Heb je een verzoek van ons gekregen om je opnieuw te identificeren? Dan vind je hier ook een melding over in de Knab App en de Persoonlijke Bankomgeving.
- Wij vragen in een e-mail of sms nooit naar persoonlijke gegevens en cardreader-, pin- of QR-codes.
- E-mails van ons ontvang je uitsluitend van mailadressen die eindigen op @knab.nl.
- Wij dreigen nooit direct met gevolgen als je niet onmiddellijk reageert.
- Onze e-berichten zijn altijd persoonlijk aan jou gericht. Je krijgt van ons nooit een bericht met "Beste mevrouw/meneer" als aanhef.