Betaalpas verloren of gestolen
Is je Knab Betaalpas kwijt of gestolen? Dan is het belangrijk dat je je betaalpas zo snel mogelijk blokkeert. Op deze pagina lees je hoe dat werkt.
Is je Knab Betaalpas kwijt of gestolen? Dan is het belangrijk dat je je betaalpas zo snel mogelijk blokkeert. Op deze pagina lees je hoe dat werkt.
Via je Knab App kun je je betaalpas zelf vervangen. We blokkeren dan direct je oude pas. Het is belangrijk dat je dit direct doet om misbruik van je pas te voorkomen.
Heb je geen toegang tot je Knab App en kun je onze Servicedesk niet bereiken? Bel dan onze fraudehelpdesk: 020 303 1659.
Ben je je betaalpas kwijt en ben je er zeker van dat deze niet is gestolen? Dan kun je je betaalpas zelf blokkeren en deblokkeren. Dat werkt zo:
Dan kun je deze tijdelijk blokkeren via onze Servicedesk. Chat via je Knab App (op werkdagen van 08.00 tot 20.00 uur en in het weekend van 09.00 tot 17.00 uur) of bel 020 303 1600 (op werkdagen tussen 13.00 en 18.00 uur). Heb je je pas weer gevonden? Neem contact met ons op om de blokkade op te heffen.
Heb je geen toegang tot je Knab App of wil je je pas blokkeren buiten de hierboven genoemde openingstijden? Bel dan onze fraudehelpdesk: 020 303 1659.
Met Apple Pay of Google Pay heb je geen fysieke betaalpas meer nodig! Betaal met je Apple- of Android-toestel in winkels waar je contactloos kan betalen. Ook handig: tijdens de blokkade van je betaalpas, kan je wel gewoon met je mobiel betalen.
Ontdek mobiel betalen