Betaalpas verloren of gestolenIs je Knab Betaalpas kwijt of gestolen? Dan is het belangrijk dat je je betaalpas zo snel mogelijk blokkeert. Daarna wil je natuurlijk graag een nieuwe. Op deze pagina lees je hoe dat werkt. |
Log in op je Knab App
Tik op het icoontje rechts onderin je scherm en ga naar ‘Instellingen’
Ga naar ‘Bankpassen’ en tik op ‘Pas blokkeren’
Als je denkt dat je huidige pincode niet meer veilig is, kies dan voor de optie ‘Stuur mij een nieuwe pincode’
Check of je adresgegevens kloppen en tik vervolgens op ‘Pas blokkeren’.
Ben je je betaalpas kwijt en ben je er zeker van dat deze niet is gestolen? Neem dan contact op met onze Servicedesk . Zij kunnen je betaalpas tijdelijk blokkeren. Gevonden? Neem contact met ons op om de blokkade op te heffen.
Heb je je betaalpas geblokkeerd via de Knab App? Dan hoef je geen nieuwe betaalpas aan te vragen. Dit gebeurt automatisch. Binnen 3 tot 5 werkdagen ligt je nieuwe Knab Betaalpas op je deurmat. Zorg er dus voor dat je adresgegevens goed in je Knab App staan.
Met Apple Pay of Google Pay heb je geen fysieke betaalpas meer nodig! Betaal met je Apple- of Android-toestel in winkels waar je contactloos kan betalen. Ook handig: tijdens de blokkade van je betaalpas, kan je wel gewoon met je mobiel betalen.