Betaalpas verloren of gestolen
Is je Knab Betaalpas kwijt of gestolen? Dan is het belangrijk dat je je betaalpas zo snel mogelijk blokkeert. Op deze pagina lees je hoe dat werkt.
Is je Knab Betaalpas kwijt of gestolen? Dan is het belangrijk dat je je betaalpas zo snel mogelijk blokkeert. Op deze pagina lees je hoe dat werkt.
Via je Knab App kun je je betaalpas zelf vervangen. We blokkeren dan direct je oude pas. Het is belangrijk dat je dit direct doet om misbruik van je pas te voorkomen.
Ben je je betaalpas kwijt en ben je er zeker van dat deze niet is gestolen? Dan kun je je betaalpas zelf blokkeren en deblokkeren. Dat werkt zo:
Heb je een Maestro-pas? Dan kun je je betaalpas tijdelijk blokkeren door contact op te nemen met onze Servicedesk. Start een chat via je Knab App of bel 020 303 1600. Heb je je pas weer gevonden? Neem contact met ons op om de blokkade op te heffen. Een tijdelijke blokkade van je betaalpas beëindigen we nooit zonder jouw toestemming.
Met Apple Pay of Google Pay heb je geen fysieke betaalpas meer nodig! Betaal met je Apple- of Android-toestel in winkels waar je contactloos kan betalen. Ook handig: tijdens de blokkade van je betaalpas, kan je wel gewoon met je mobiel betalen.
Ontdek mobiel betalen