Contact over je verzekering

Heb je een zakelijke verzekering via Knab en heb je (dringend) hulp nodig? Onze partner Alicia staat elke dag van de week voor je klaar.

Bellen

Je bereikt Alicia op: 085 000 4100

Schade melden

Dit kan 24/7 via je Knab App

Direct hulp nodig?

Alicia Emergency Travel (workationverzekering)

Heb je een workation­verzekering en heb je dringend hulp nodig in het buitenland? Bel dan +31 10 7982208. Je krijgt dan contact met Alicia Emergency Travel.

Alicia (andere verzekeringen)

Heb je een andere verzekering en heb je dringend hulp nodig? Bel Alicia dan via 085 000 4100. Ze zijn elke dag van de week bereikbaar tussen 9.00 tot 17.00. Heeft het minder haast? Stuur dan een e-mail naar: knab@alicia.insure.

Houd deze gegevens bij de hand

Bel je Alicia? Houd deze gegevens dan alvast bij de hand:

  • Je naam, adres en telefoonnummer;
  • Je polisnummer;
  • Je KVK-nummer.

Bel je met Alicia Emergency Travel? Dan kan er om aanvullende gegevens worden gevraagd. Bijvoorbeeld je locatie en welk soort hulp je nodig hebt.

Schade melden via de Knab App

Heb je een aansprake­lijk­heids­ver­zekering en wil je schade melden? Dat kan gewoon via je Knab App.

  1. Open je Knab App
  2. Tik op 'Verzekeren' en 'Beheer product'
  3. Ga naar 'Schade melden' en vul je gegevens in

Je ontvangt nu een schadeformulier van Alicia in je mailbox. Nadat je deze online invult en verzendt, neemt Alicia binnen één werkdag contact op.

Veelgestelde vragen

Neem ik contact op met Knab of met Alicia?

Voor vragen over je verzekering, neem je contact op met onze partner Alicia. Zij zijn immers toch de expert op gebied van verzekeren. Wil je schade melden? Dan kan dit wel gewoon vanuit je Knab App. Ga hiervoor in het winkelmandje naar 'Verzekeren' en 'Mijn verzekeringen'. Als je op het 'koptelefoon'-icoontje drukt, kun je via de chat een vraag stellen of wijziging doorgeven. Je kunt ook een e-mail sturen of bellen naar Alicia.

Ik heb een vraag over mijn gemelde schade. Hoe kan ik contact opnemen?

In de Knab App kun je chatten met een Service Expert van Alicia. Ga daarvoor naar 'Verzekeren' en daarna naar 'Beheer mijn producten'. Je kunt ook een e-mail sturen naar knab@alicia.insure.

Wat gebeurt er nadat ik schade heb gemeld?

Nadat je het online schadeformulier hebt ingevuld, neemt een verzekeringsexpert van Alicia contact met je op. Dit gebeurt vaak dezelfde dag nog, en anders binnen één werkdag.

Hoe vul ik een schadeformulier in?

Nadat je schade hebt gemeld, ontvang je een e-mail van Alicia. Hierin vind je de link naar een online schadeformulier. Vul hier je gegevens in en klik op 'Verstuur'.

Misschien vind je dit ook interessant

Zakelijke verzekeringen