Gewoon online

Je hele Knab-pakket opzeggen

Natuurlijk vinden we het jammer dat je je rekening opzegt. Gelukkig werkt opzeggen bij Knab net zo eenvoudig als aanmelden. Via de Persoonlijke Bankomgeving zeg je direct alle rekeningen binnen je pakket - je portfolio - op. Je kunt direct opzeggen, zonder opzegtermijn.

Rekening opzeggen

Moet je een Knab-rekening opzeggen vanwege een overlijden? Bel in dat geval onze Servicedesk, dan regelen we dat samen.

Een losse rekening sluiten

Eén of meerdere rekeningen binnen je pakket opzeggen

Spaarrekening sluiten

Een spaarrekening sluit je gemakkelijk zelf. In de Knab App tik je op de spaarrekening, dan op de drie puntjes rechts bovenin je scherm en vervolgens op ‘Spaarrekening sluiten’. In de Persoonlijke Bankomgeving klik je op de spaarrekening en daarna op ‘Deze spaarrekening opzeggen’.

Extra betaalrekening of beleggingsrekening opheffen

Wil je één van de betaalrekeningen binnen je pakket opzeggen? Start een chat met ons vanuit de Knab App of Persoonlijke Bankomgeving en we regelen het direct. Dat geldt ook als je een beleggingsrekening wilt sluiten.

Gezamenlijke rekening opzeggen

Jullie kunnen allebei de gezamenlijke rekening opzeggen via de Persoonlijke Bankomgeving. Sluit je de rekening omdat jullie uit elkaar gaan? Dan vragen we de andere rekeninghouder om het verzoek te bevestigen. Wel zo netjes!

Goed om te weten

Na sluiting nog 15 maanden toegang

Als je je pakket opzegt, is deze binnen 2 tot 4 werkdagen inactief. Je hebt daarna nog wel 15 maanden toegang tot je gegevens via de Persoonlijke Bankomgeving. Zo kun je bijvoorbeeld nog je Financieel Jaaroverzicht downloaden en al je bij- en afschrijvingen inzien.

Tip van de Servicedesk

We helpen je graag

icon citaat

Je kunt je betaalpakket makkelijk zelf online opzeggen. Maar als je toch nog vragen hebt, staan we natuurlijk voor je klaar!

icon citaat

Joep en Imro, Servicedesk.