Knab Open             

Knab Open is dé plek waar we kennis en ervaringen uitwisselen met jou als klant. Zo kun je suggesties geven over (nieuwe) producten en diensten en lees je wat we met de input doen. Een proces dat nog niet perfect is. Help jij ons verbeteren?

 


Knab Lab

Jullie suggesties over onze producten en diensten

Bij Knab staat de K van klant voorop. We luisteren dan ook graag naar jullie ideeën. Maar we moeten keuzes maken in wat we opleveren en kunnen niet direct aan alle verzoeken voldoen. Hier kun je lezen welke suggesties er al zijn gedaan en wat de status ervan is bij Knab.

Contactloos mobiel betalen bij Knab

We werken hard aan de fundering voor mobiel betalen zodat we dit zo snel mogelijk kunnen aanbieden.

Lees meer     Feedback & status

Batchbetalingen voor zakelijke klanten

Batchbetalingen bij Knab nu nog niet mogelijk

Op veler verzoek zijn we gestart met de ontwikkeling van batchbetalingen. We zitten nu nog in de onderzoeksfase.

Feedback & status

De online identificatiedienst iDIN

iDIN bij Knab ontbreekt nog

Met enige regelmaat ontvangen we vragen over iDIN. Knab biedt dit namelijk momenteel niet aan.

Feedback & status

De nieuwe zakelijke creditcard van Knab

De nieuwe creditcard is er nu ook voor zakelijke klanten en starters! Deze Mastercard vraag je aan bij ICS.

Lees meer     Feedback & status

Opnieuw identificeren via de Knab App

Al onze klanten moeten zich opnieuw identificeren, zodat we bankieren veilig kunnen houden.

Lees meer      Feedback & status


Veelgestelde vragen

Waarom is de manier waarop ik feedback kan geven vernieuwd?

Bij Knab staat de ‘K’ van Klant altijd voorop.

Dat betekent onder andere dat we onze diensten en producten ontwikkelen - en verbeteren - op basis van jullie input. Al acht jaar lang.

Vijf jaar geleden wilden we een boost geven aan ons motto. We vroegen ons af: hoe kunnen we onze klanten een stem geven, zodat ze ook elkaar konden helpen met vragen over onze producten en diensten? We dachten de oplossing te hebben met de Knab Community!

In de afgelopen vijf jaar groeide de Knab Community uit tot een plek waar jullie vooral veel suggesties deden voor (nieuwe) producten en diensten. Voorbeeld 1, Apple Pay! Ook al konden we niet aan alle wensen voldoen, we luisterden altijd. Dat zullen we ook altijd blijven doen.

In de laatste jaren hebben we ook veel geleerd. We merkten dat jullie niet zozeer elkaar wilden helpen met vragen over onze producten en diensten, maar vooral een plek nodig hadden waar jullie de eigen wensen konden delen. We besloten toen de overstap te maken naar Knab Open.

Maar we blijven leren. Zo merken we dat er vooral steeds opnieuw naar dezelfde producten en diensten wordt gevraagd - een goede indicatie natuurlijk dat hier écht vraag naar is - en dat we hierover tekort schieten in onze communicatie. Onze reacties zijn niet altijd transparant genoeg. De teleurstelling hierover in jullie reacties was duidelijk. Tijd om het anders te doen, beter en transparanter!

We gaan de manier waarop we van jullie leren, vernieuwen. En dat doen we - naar aanleiding van jullie tips - als volgt:

1. We gaan transparanter en gestructureerder delen wát we met jullie feedback doen. Op het nieuwe Knab Open zie je dit nu al terug, ook al is het nog niet perfect. Hier zie je - geordend per onderwerp - wat we aan suggesties ontvangen op Knab Open maar ook via klantonderzoeken, social media en de Servicedesk. Ook check je hier direct wat onze vervolgstappen zijn.

2. We willen jullie ook de mogelijkheid blijven bieden tot interactie met elkaar. We zien dit nu gebeuren op het huidige Knab Open, maar ook via Google en onze social media. We zijn benieuwd of jullie het via Google en social media goed vinden werken. Ook zijn we nog zoekende naar de juiste manier om dit te faciliteren. Willen jullie hierin meedenken?

3. We willen jullie meer betrekken bij ons werkproces en streven ernaar om onze roadmap te laten zien en veranderingen gaandeweg daarin bij te houden. Zo kunnen we nog transparanter worden en jullie - voor zover dat kan - duidelijkheid bieden over de toekomst!

Sinds 1 oktober zijn we volledig overgegaan op het vernieuwde Knab Open (deze pagina) en namen we afscheid van de variant waarin jullie op elkaar kunnen reageren. Het nieuwe Knab Open is nog wel in ontwikkeling, maar daar hebben we bewust voor gekozen. We willen hier met volle focus - samen met jullie - werken aan een plek die zoveel mogelijk voldoet aan jullie verwachtingen.

Wil je hierover meedenken? Stuur een mail naar aanmelden@knab.nl met als onderwerp: Meedenken Knab Open. Dan plannen we een telefonisch interview met je in. Ook kun je je feedback direct op deze pagina achterlaten. We luisteren met alle aandacht naar je!

Hoe kan ik me aanmelden voor een (telefonisch) interview?

Heb jij een tof verhaal en wil je anderen inspireren om meer uit hun geld te halen? Stuur dan een bericht naar Video@Knab.nl. Wie weet delen we jouw interview straks in de vorm van een klantportret of geschreven interview op de Knab Bieb en onze social media.

Als je je mening wilt geven over een product of dienst van (een partner van) Knab, kun je je aanmelden via dit platform.

Waarom vindt Knab de mening van klanten zo belangrijk?

Bij Knab staat de 'K' van klant voorop. We vinden het dan ook belangrijk dat producten en diensten altijd in het voordeel van de klant zijn. Om dit te bereiken, moeten we jullie wensen door en door kennen. Daarom willen we graag met je in gesprek. Zo blijven we onze dienstverlening altijd optimaliseren en kunnen we diensten en producten bieden die jou écht financieel slimmer maken.

Ik wil mijn mening geven, hoe doe ik dat?

Op Knab Lab vind je alle producten en diensten die we introduceren of willen verbeteren. Wil jij hierover je mening geven? Dan kan dat op verschillende manieren.

Online je mening geven

Dit kan altijd op de pagina van het product of de dienst. Wanneer je op de pagina bent, ontvouwt zich aan de rechterkant een vragenlijst. Dit kan soms 10 seconden duren. In die vragenlijst geef je eenvoudig je mening en kun je tips en suggesties achterlaten. Let wel: online testen zijn anoniem. Je ontvangt daarom geen persoonlijke reactie van ons.

Zie je geen vragenlijst verschijnen? Dan kun je op de knop 'Geef je mening' die rechts in beeld staat, alsnog je feedback doorgeven. We horen graag van je!

Offline gebruikerstesten

We gaan ook graag 'offline' met onze klanten in gesprek. Dit zijn uitgebreidere gebruikerstesten, waar we dieper ingaan op je mening. In verband met het coronavirus vinden deze gesprekken nu telefonisch plaats, maar zodra het kan nodigen we je graag uit in ons UX-lab op ons kantoor in Amsterdam.

Op deze pagina meld je je aan voor offline gebruikerstesten.

Andere wensen of ideeën?

Heb je wensen of ideeën over deze pagina of producten die we moeten testen? We blijven continu verbeteren, dus laat het ons weten! Je kunt je feedback achterlaten via 'Geef je mening' aan de rechterkant van deze pagina of andere pagina's.

 

Waar vind ik de aankomende evenementen en webinars?

Het hele jaar door organiseren we evenementen waarin experts van binnen en buiten Knab hun kennis en ervaring met je delen. Deze evenementen organiseren we normaal gesproken zowel op ons kantoor in Amsterdam als online - in de vorm van een webinar.

In verband met de coronacrisis hebben we echter geen nieuwe evenementen gepland staan. Zodra dit weer mogelijk is, vind je de nieuwste evenementen op Knab Lab.

Wat doen jullie met de feedback die jullie verzamelen?

We krijgen elke dag ontzettend veel waardevolle feedback binnen van onze klanten. Op basis hiervan verbeteren we onze service en lanceren we nieuwe producten en diensten. Benieuwd wat we concreet doen en welke stappen we nog willen zetten? Op Knab Lab vind je alle verbeteringen die we dankzij jullie suggesties hebben gerealiseerd.

Denk en praat mee

Offline gebruikerstesten

Meedoen met testen

Meedoen met gebruikerstesten? Deze vinden nu telefonisch plaats, maar zodra het kan worden ze op ons kantoor in Amsterdam gehouden.

Meld je aan


Bibliotheek

Op de Knab Bieb vind je handige tips en informatie voor je financiën. Geef jouw mening via de knoppen onderaan de artikelen!

Bekijk de Knab Bieb


Interviews

Inspirerend verhaal? Stuur ons een e-mail en wie weet delen we jouw verhaal via een portret op onze Knab Bieb en social media.

Meld je aan


Eerder getest

De nieuwe creditcard van Knab

De nieuwe creditcard van Knab is hier! Deze mastercard van Knab vraag je als klant meteen aan bij ICS.

Bekijk op website


AOV vergelijken
en afsluiten

We hebben twee partners geselecteerd waar jij een goede en betaalbare AOV kunt afsluiten. Uiteraard met korting!

Bekijk product      Bekijk feedback

Zakelijk betaalverzoek
via de Knab App

Opdracht afgerond? Stuur een zakelijk betaalverzoek via de Knab App en krijg sneller betaald.

Bekijk op website


Factoring
via onze partner Voldaan

Factoring via Knab

Met factoring laat je je uitstaande facturen eenvoudig binnen 24 uur uitbetalen.  

Bekijk op website


Supersnel overboeken met
Instant Payments

Ontdek het gemak! Overboekingen staan binnen 5 seconden op de andere rekening.  

Bekijk op website


Inloggen met
QR-code

Inloggen op je Persoonlijke Bankomgeving is nu nog makkelijker. Scan de QR-code met de Knab App!

Bekijk op website


Zorgverzekering bij
Nationale-Nederlanden

We hebben speciaal voor zzp’ers en ondernemers een zorgverzekering geselecteerd. Met collectiviteitskorting!

Bekijk op website


Chatten via de
Knab App

Chat in app

Heb je een vraag over je rekening? Je kunt ons gewoon een berichtje sturen in de Knab App.

Bekijk op website


Nieuwe vormgeving Knab App

Nieuwe vormgeving Knab App

We hebben de vormgeving van de Knab App aangepast. Door de nieuwe navigatie vind je nu sneller je weg.

Bekijk op website   Bekijk feedback


Beleggen
voor zzp'ers

Beleggen voor zzp'ers

Deze pilot is gestopt, maar we kijken naar een mooiere oplossing voor zzp'ers om te kunnen beleggen.

Bekijk op website


Het verzekeringspakket
van Deck

Sluit je schadeverzekeringen in één keer af via onze nieuwe partner Deck en krijg € 50 cadeau.

Bekijk op website


Betalen zonder
cardreader

Betalen zonder cardreader

Berg je cardreader maar op! Vanaf nu kun je al je betaalopdrachten bevestigen met je Knab App.

Bekijk op website


Zakelijke boekhoudkoppeling

De Boekhoudkoppeling verbindt jouw zakelijke Knab rekening met je online boekhoudpakket.

Bekijk op website


Digitale
Overstapservice

Digitale Overstapservice

De Overstapservice is nu gedigitaliseerd. In een paar klikken ben je overgestapt van bank!

Bekijk op website


Zakelijke incasso's registreren

Een incasso registreren als zakelijke klant? Dat doe je nu gewoon in je Persoonlijke Bankomgeving.

Bekijk op website


Betalen via iDEAL QR met je telefoon

Betalen via QR-codes

Makkelijk: de kassabon van een restaurant of winkel scannen en betalen met je smartphone.

Bekijk op website


Vul je Financieel Plan automatisch in

Upload gemakkelijk jouw 'Vooraf Ingevulde Aangifte' (VIA) naar je Financieel Plan.

Bekijk op website


Persoonlijke Bankomgeving

Nieuwe Persoonlijke Bankomgeving

De Persoonlijke Bankomgeving heeft een volledig vernieuwd design. Mede dankzij jullie feedback!

Bekijk op website


Creditcard van
American Express

Ook onze particuliere klanten kunnen nu kiezen voor een American Express Green Card.

Bekijk op website


Nieuwe Knab App voor op de iPad

Vernieuwde Knab App voor op de iPad

De nieuwe Knab App is nu ook beschikbaar voor iPad, met nieuwe functionaliteiten.

Bekijk op website


Rekeningoverzicht zelf indelen

Personaliseer de Knab App

Bepaal zelf welke rekeningen je wilt zien in de Knab App en in welke volgorde.

Bekijk op website


Slim sparen
bij Knab

Maak potjes aan voor verschillende spaardoelen. Slim sparen doe je bij Knab!

Bekijk op website


Online
hypotheekadvies

Ga je een huis kopen? Voor hypotheekadvies kun je terecht bij onze partner Finzie.

Bekijk op website