Knab OpenKnab Open is dé plek waar we kennis en ervaringen uitwisselen met jou als klant. Zo kun je suggesties geven over (nieuwe) producten en diensten en lees je wat we met de input doen. Een proces dat nog niet perfect is. Help jij ons verbeteren? |
Bij Knab staat de K van klant voorop. We luisteren dan ook graag naar jullie ideeën. Maar we moeten keuzes maken in wat we opleveren en kunnen niet direct aan alle verzoeken voldoen. Hier kun je lezen welke suggesties er al zijn gedaan en wat de status ervan is bij Knab.
Mobiel betalen bij KnabWe zitten in de afrondende fase. Uiterlijk in maart 2021 verwachten we mobiel betalen aan te kunnen bieden. Lees meer Feedback & status |
Batchbetalingen voor zakelijke klantenOp veler verzoek zijn we gestart met de ontwikkeling van batchbetalingen. We zitten nu nog in de onderzoeksfase. Feedback & status |
De online identificatiedienst iDINMet enige regelmaat ontvangen we vragen over iDIN. Knab biedt dit namelijk momenteel niet aan. Feedback & status |
De nieuwe zakelijke creditcard van KnabDe nieuwe creditcard is er nu ook voor zakelijke klanten en starters! Deze Mastercard vraag je aan bij ICS. Lees meer Feedback & status |
Opnieuw identificeren via de Knab AppAl onze klanten moeten zich opnieuw identificeren, zodat we bankieren veilig kunnen houden. |
Bij Knab staat de ‘K’ van Klant altijd voorop.
Dat betekent onder andere dat we onze diensten en producten ontwikkelen - en verbeteren - op basis van jullie input. Al acht jaar lang.
Vijf jaar geleden wilden we een boost geven aan ons motto. We vroegen ons af: hoe kunnen we onze klanten een stem geven, zodat ze ook elkaar konden helpen met vragen over onze producten en diensten? We dachten de oplossing te hebben met de Knab Community!
In de afgelopen vijf jaar groeide de Knab Community uit tot een plek waar jullie vooral veel suggesties deden voor (nieuwe) producten en diensten. Voorbeeld 1, Apple Pay! Ook al konden we niet aan alle wensen voldoen, we luisterden altijd. Dat zullen we ook altijd blijven doen.
In de laatste jaren hebben we ook veel geleerd. We merkten dat jullie niet zozeer elkaar wilden helpen met vragen over onze producten en diensten, maar vooral een plek nodig hadden waar jullie de eigen wensen konden delen. We besloten toen de overstap te maken naar Knab Open.
Maar we blijven leren. Zo merken we dat er vooral steeds opnieuw naar dezelfde producten en diensten wordt gevraagd - een goede indicatie natuurlijk dat hier écht vraag naar is - en dat we hierover tekort schieten in onze communicatie. Onze reacties zijn niet altijd transparant genoeg. De teleurstelling hierover in jullie reacties was duidelijk. Tijd om het anders te doen, beter en transparanter!
We gaan de manier waarop we van jullie leren, vernieuwen. En dat doen we - naar aanleiding van jullie tips - als volgt:
1. We gaan transparanter en gestructureerder delen wát we met jullie feedback doen. Op het nieuwe Knab Open zie je dit nu al terug, ook al is het nog niet perfect. Hier zie je - geordend per onderwerp - wat we aan suggesties ontvangen op Knab Open maar ook via klantonderzoeken, social media en de Servicedesk. Ook check je hier direct wat onze vervolgstappen zijn.
2. We willen jullie ook de mogelijkheid blijven bieden tot interactie met elkaar. We zien dit nu gebeuren op het huidige Knab Open, maar ook via Google en onze social media. We zijn benieuwd of jullie het via Google en social media goed vinden werken. Ook zijn we nog zoekende naar de juiste manier om dit te faciliteren. Willen jullie hierin meedenken?
3. We willen jullie meer betrekken bij ons werkproces en streven ernaar om onze roadmap te laten zien en veranderingen gaandeweg daarin bij te houden. Zo kunnen we nog transparanter worden en jullie - voor zover dat kan - duidelijkheid bieden over de toekomst!
Sinds 1 oktober zijn we volledig overgegaan op het vernieuwde Knab Open (deze pagina) en namen we afscheid van de variant waarin jullie op elkaar kunnen reageren. Het nieuwe Knab Open is nog wel in ontwikkeling, maar daar hebben we bewust voor gekozen. We willen hier met volle focus - samen met jullie - werken aan een plek die zoveel mogelijk voldoet aan jullie verwachtingen.
Wil je hierover meedenken? Stuur een mail naar aanmelden@knab.nl met als onderwerp: Meedenken Knab Open. Dan plannen we een telefonisch interview met je in. Ook kun je je feedback direct op deze pagina achterlaten. We luisteren met alle aandacht naar je!
Heb jij een tof verhaal en wil je anderen inspireren om meer uit hun geld te halen? Stuur dan een bericht naar Video@Knab.nl. Wie weet delen we jouw interview straks in de vorm van een klantportret of geschreven interview op de Knab Bieb en onze social media.
Als je je mening wilt geven over een product of dienst van (een partner van) Knab, kun je je aanmelden via dit platform.
Bij Knab staat de 'K' van klant voorop. We vinden het dan ook belangrijk dat producten en diensten altijd in het voordeel van de klant zijn. Om dit te bereiken, moeten we jullie wensen door en door kennen. Daarom willen we graag met je in gesprek. Zo blijven we onze dienstverlening altijd optimaliseren en kunnen we diensten en producten bieden die jou écht financieel slimmer maken.
Op Knab Lab vind je alle producten en diensten die we introduceren of willen verbeteren. Wil jij hierover je mening geven? Dan kan dat op verschillende manieren.
Online je mening gevenDit kan altijd op de pagina van het product of de dienst. Wanneer je op de pagina bent, ontvouwt zich aan de rechterkant een vragenlijst. Dit kan soms 10 seconden duren. In die vragenlijst geef je eenvoudig je mening en kun je tips en suggesties achterlaten. Let wel: online testen zijn anoniem. Je ontvangt daarom geen persoonlijke reactie van ons.
Zie je geen vragenlijst verschijnen? Dan kun je op de knop 'Geef je mening' die rechts in beeld staat, alsnog je feedback doorgeven. We horen graag van je!
Offline gebruikerstestenWe gaan ook graag 'offline' met onze klanten in gesprek. Dit zijn uitgebreidere gebruikerstesten, waar we dieper ingaan op je mening. In verband met het coronavirus vinden deze gesprekken nu telefonisch plaats, maar zodra het kan nodigen we je graag uit in ons UX-lab op ons kantoor in Amsterdam.
Op deze pagina meld je je aan voor offline gebruikerstesten.
Andere wensen of ideeën?Heb je wensen of ideeën over deze pagina of producten die we moeten testen? We blijven continu verbeteren, dus laat het ons weten! Je kunt je feedback achterlaten via 'Geef je mening' aan de rechterkant van deze pagina of andere pagina's.
Het hele jaar door organiseren we evenementen waarin experts van binnen en buiten Knab hun kennis en ervaring met je delen. Deze evenementen organiseren we normaal gesproken zowel op ons kantoor in Amsterdam als online - in de vorm van een webinar.
In verband met de coronacrisis hebben we echter geen nieuwe evenementen gepland staan. Zodra dit weer mogelijk is, vind je de nieuwste evenementen op Knab Lab.
We krijgen elke dag ontzettend veel waardevolle feedback binnen van onze klanten. Op basis hiervan verbeteren we onze service en lanceren we nieuwe producten en diensten. Benieuwd wat we concreet doen en welke stappen we nog willen zetten? Op Knab Lab vind je alle verbeteringen die we dankzij jullie suggesties hebben gerealiseerd.
Offline gebruikerstestenMeedoen met gebruikerstesten? Deze vinden nu telefonisch plaats, maar zodra het kan worden ze op ons kantoor in Amsterdam gehouden. |
BibliotheekOp de Knab Bieb vind je handige tips en informatie voor je financiën. Geef jouw mening via de knoppen onderaan de artikelen!
|
InterviewsInspirerend verhaal? Stuur ons een e-mail en wie weet delen we jouw verhaal via een portret op onze Knab Bieb en social media. |
De nieuwe creditcard van KnabDe nieuwe creditcard van Knab is hier! Deze mastercard van Knab vraag je als klant meteen aan bij ICS. |
AOV vergelijken
|
Zakelijk betaalverzoek
|
Factoring via onze partner VoldaanMet factoring laat je je uitstaande facturen eenvoudig binnen 24 uur uitbetalen. |
Supersnel overboeken met
|
Inloggen met
|
Zorgverzekering bij
|
Chatten via de
|
Nieuwe vormgeving Knab AppWe hebben de vormgeving van de Knab App aangepast. Door de nieuwe navigatie vind je nu sneller je weg. |
Beleggen
|
Het verzekeringspakket
|
Betalen zonder
|
Zakelijke boekhoudkoppelingDe Boekhoudkoppeling verbindt jouw zakelijke Knab rekening met je online boekhoudpakket. |
Digitale
|
Zakelijke incasso's registrerenEen incasso registreren als zakelijke klant? Dat doe je nu gewoon in je Persoonlijke Bankomgeving. |
Betalen via iDEAL QR met je telefoonMakkelijk: de kassabon van een restaurant of winkel scannen en betalen met je smartphone. |
Vul je Financieel Plan automatisch inUpload gemakkelijk jouw 'Vooraf Ingevulde Aangifte' (VIA) naar je Financieel Plan. |
Persoonlijke BankomgevingDe Persoonlijke Bankomgeving heeft een volledig vernieuwd design. Mede dankzij jullie feedback! |
Creditcard van American ExpressOok onze particuliere klanten kunnen nu kiezen voor een American Express Green Card. |
Nieuwe Knab App voor op de iPadDe nieuwe Knab App is nu ook beschikbaar voor iPad, met nieuwe functionaliteiten. |
Rekeningoverzicht zelf indelenBepaal zelf welke rekeningen je wilt zien in de Knab App en in welke volgorde. |
Slim sparen bij KnabMaak potjes aan voor verschillende spaardoelen. Slim sparen doe je bij Knab! |
Online
|