Waarom stopt Knab met advies en bemiddeling van zakelijke verzekeringen?

Sinds 1 juli 2019 bieden we geen advies en bemiddeling meer aan voor zakelijke verzekeringen. Knab wil klanten op financieel gebied verder helpen. Daarom vonden we het een jaar geleden logisch om zakelijke klanten van Knab verzekeringen aan te bieden. Dit vinden we nog steeds een goed idee, maar voor het advies en de bemiddeling hebben we een betrouwbare partner gevonden in Verzekeringen24. Zo kunnen wij ons focussen op waarvoor we zijn opgericht en waar we goed in zijn: mensen moeiteloos grip geven op hun geldzaken.

Wie is Verzekeringen24?

Verzekeringen24 is een online verzekeringsadviseur. We hebben voor deze partij gekozen, omdat ze dezelfde hoge eisen stellen op gebied van servicegerichtheid en dienstverlening als wij. Bovendien doen ze er alles aan om schade snel en goed af te handelen.

Wanneer wordt mijn verzekering overgezet naar Verzekeringen24?

Vanaf 15 oktober 2019 kan je voor vragen en de afhandeling van eventuele schade terecht bij Verzekeringen24. Tot die tijd kun je gewoon contact opnemen met ons voor vragen, het doorgeven van mutaties of het melden van schade.

Moet ik zelf iets doen voor het overzetten van mijn verzekering?

Nee, je hoeft zelf niets te doen. Wij regelen de overstap naar Verzekeringen24. Het enige dat voor jou verandert, is dat je per 15 oktober 2019 terechtkunt bij Verzekeringen24 in plaats van Knab.

Wil je overstappen naar een andere adviseur? Laat dat dan op tijd weten aan de verzekeraar.

Ik heb korting gekregen via Knab, komt deze nu te vervallen? / Verandert er iets aan mijn verzekering(en)?

Nee, inhoudelijk verandert er niets aan jouw verzekering(en). De voorwaarden, de polis en dus ook je premie blijven ongewijzigd. Ook kun je gewoon gebruik blijven maken van je Knab-rekening en/of andere diensten via Knab.

Waar kan ik terecht voor vragen over mijn verzekering(en)?

Heb je vragen over je verzekering(en)? Tot 15 oktober 2019 kun je gewoon bij ons terecht voor vragen, wijzigingen in je verzekering of het melden van schade. Mail je vraag naar verzekeren@knab.nl. Na 15 oktober kan je contact opnemen met Verzekeringen24 via info@verzekeringen24.com of 035 548 8069.

Ik wil niet over naar Verzekeringen24, wat nu?

Op 15 oktober 2019 wordt je verzekering automatisch overgedragen aan Verzekeringen24. We willen nogmaals benadrukken dat er niets verandert aan de polis, voorwaarden en dus ook de premie van jouw verzekering(en). Alleen het aanspreekpunt voor vragen en afhandeling van schade wijzigt. Wil je desondanks niet over naar Verzekeringen24? Dan kan je jouw verzekering - na de minimale looptijd - opzeggen.

Hoe kan ik mijn verzekering(en) opzeggen?

Je kunt je verzekering opzeggen na de minimale looptijd van je verzekering. Dit doe je tot 15 oktober 2019 door een e-mail te sturen naar verzekeren@knab.nl. Vanaf 15 oktober is Verzekeringen24 je nieuwe contactpersoon en kun je daar terecht als je je verzekering wilt opzeggen na de minimale looptijd.