Maak kennis met de Knab Pro'sOp zoek naar een professional die het verhaal van Knab kan vertellen? Maak kennis met de Knab Pro’s! Bovendien zijn dit echte experts binnen hun eigen vakgebied. Ze vertellen dus net zo enthousiast over Knab als over hun eigen expertise. |
Jens is directielid van Nederland’s eerste online bank Knab. Met zijn gespecialiseerde kennis krijgt hij dingen voor elkaar: zo transformeerde hij o.a. Bol.com en KPN tot organisaties met datagedreven marketingstrategieën. Volgens Jens kan je “met slimme technologieën relevantie en waarde voor klanten creëren. En zo kun je als organisatie heel succesvol worden”. Naast strateeg en vernieuwer is Jens koffiebrander, familieman en vertelt hij bevlogen over zijn vak.
Al voordat Knab ‘live’ ging, was Jim van de partij. Hij belde zelf met de Knab-klanten van het eerste uur en is inmiddels uitgegroeid tot manager van de meest servicegerichte servicedesk uit bankenland. Hij vertelt graag over de strategieën die horen bij een NPS van 40+, maar ook hoe belangrijk het is om een servicedesk als het hart van de organisatie te zien.
Hoe krijg je elke dag voor elkaar om van 8.00 uur tot 22.00 uur bereikbaar zijn, tegen iedereen vriendelijke te doen en alles over Knab te weten? Als teamleider en ‘moeder’ van de Servicedesk kan Sarah dit als geen ander. Samen met haar team van Service Experts zorgt ze al jaren voor de hoogste NPS in de bankenwereld. Over de beste service, klantbediening en –contact vertelt ze graag meer.
Tim zorgt er als Data Scientist voor dat het werk van onze Service experts makkelijker en gerichter wordt. Hij helpt hen met handige inzichten en tools waardoor onze klanten nog beter geholpen kunnen worden.
Als je het bij Knab hebt over Financieel overzicht, financiële tips of –planning, dan zeg je Oskar. Al ruim voor de livegang van Knab, ruilde Oskar zijn eigen bedrijf in om zich volledig in te zetten voor Knab. Hij lanceerde het Financieel Plan, een volledig online overzicht in je huidige en toekomstige financiële situatie. En nu - vele jaren later - inspireert hij klanten nog steeds met zijn enthousiasme over persoonlijke financiën.
Als Productmanager Sparen en Beleggen bij Knab, weet Dick als de beste wat onze klanten moeten doen met het geld dat zij over hebben. Dick is altijd bezig met de vraag hoe mensen het meeste uit hun geld halen met zo min mogelijk zorgen. Hij deelt graag zijn jarenlange ervaringen en inzichten.
André praat graag over alles dat met technologie te maken heeft, met name over Microsoft. Hij heeft al meer dan 100 keer gesproken op tech-events zoals QCon, Microsoft TechEd, Microsoft Ignite, TheDevConf en CloudBrew.
Bij Knab helpt Mohamed met de uitrol van nieuwe software en de migratie naar de ‘cloud’. Daarnaast verbetert, monitort en schaalt hij de huidige software-applicaties. Mohamed heeft één missie: zorgen dat alles geautomatiseerd is en goed werkt. Daarnaast schrijft Mohamed blogs en artikelen en is hij co-auteur van boeken over Microsoft Azure. In zijn vrije tijd speelt hij voetbal en reist hij graag.
Anne Ruth is het merk Knab. Al meer dan vijf jaar zorgt zij dat de Knab-boodschap op de Knab-manier wordt getoond, gedeeld, verteld en gevoeld. Zowel intern als extern. En dat doet Anne Ruth met trots en vol energie. Ze verrast iedereen elke keer weer met spannende verhalen, opvallende reclamecampagnes, leuke klantenacties en vrolijke uitingen.
Erhan houdt van aanpakken en vindt het belangrijk dat een organisatie prestatiegedreven is, zoals Knab. Hij stort zich al enige tijd op zijn team als Manager Online Marketing. Naast zijn passie voor digital advertising en E-commerce geniet hij in zijn vrije tijd van zijn gezin en goede films.
Samen met haar team zorgt Marije ervoor dat de Knab klanten blij blijven. Over de strategie hierachter, de verrassende campagnes die voorbijkomen en de hoge klantwaardering die we hieraan overhouden, kan Marije met veel enthousiasme vertellen!
Als UX researcher ontvangt Cansu elke week klanten op kantoor bij Knab en vraagt hen mee te denken over (nieuwe) tools en producten. Helaas is haar favoriete tool nog niet gelanceerd, namelijk de Knab App bedienen door middel van Voice Technologie. Wel kan ze er alles over vertellen en won ze een gouden Spinawards en een gouden Dutch Interactive Award voor een project dat in het teken stond van deze nieuwe technologie.
Na jaren bij de grote oranje bank werkt Jelmer nu voor een kleinere organisatie, waar klantgedrevenheid en agile werken voorop staan. Want dat is wat Jelmer als agile coach belangrijk vindt in een organisatie. Jelmer vertelt graag over de voordelen van agile werken, hoe een agile transitie in zijn werk gaat en hoe je met OKR als framework versnelling kunt realiseren.