Nieuwe opmaak van e-mailsSinds 19 november hebben onze e-mails een andere opmaak. Hier lees je wat er is veranderd en waarom we dat doen. Handig: Onderaan de pagina staat een aantal kenmerken waaraan je e-mails van Knab kunt herkennen. |
We zijn een online bank en hebben dus geen face-to-face contact met jou als klant. De communicatiemogelijkheden die we wél hebben - zoals e-mail - zijn daardoor extra belangrijk. Daar willen we er dus tip-top uitzien! Vandaar het nieuwe design. Nu zien onze e-mails er een stuk beter uit op jouw telefoon.
We snappen dat je niet elke dag bezig bent met de opmaak van onze e-mails. Daarom hebben we het oude en het nieuwe design voor je naast elkaar gezet.
Helaas zijn er ook criminelen die graag voor bank spelen. Met zeer goed gelijkende e-mails proberen ze ‘uit naam van Knab’ jouw bankgegevens te ontfutselen. Wees daarom altijd alert als je een bericht van ons ontvangt en weet hoe je onze e-mails kunt herkennen.
E-mails van ons bevatten in ieder geval een combinatie van onderstaande kenmerken:
Een e-mail of sms kan aan alle bovenstaande kenmerken voldoen en toch afkomstig zijn van een crimineel. Stuur bij twijfel altijd de e-mail door naar valse-email@knab.nl. Op onze pagina over phishing lees je meer tips over hoe je phishing kunt herkennen en voorkomen.
Meer over phishing