Betere uitstraling op je mobiele telefoon

Waarom een nieuw design?

We zijn een online bank en hebben dus geen face-to-face contact met jou als klant. De communicatiemogelijkheden die we wél hebben - zoals e-mail - zijn daardoor extra belangrijk. Daar willen we er dus tip-top uitzien! Vandaar het nieuwe design. Nu zien onze e-mails er een stuk beter uit op jouw telefoon.

Ontdek de verschillen

Oud versus nieuw design

We snappen dat je niet elke dag bezig bent met de opmaak van onze e-mails. Daarom hebben we het oude en het nieuwe design voor je naast elkaar gezet.

Oude e-mailtemplate  Nieuwe e-mailtemplate

Kenmerken e-mails van Knab

Zo herken je e-mails van Knab

Helaas zijn er ook criminelen die graag voor bank spelen. Met zeer goed gelijkende e-mails proberen ze ‘uit naam van Knab’ jouw bankgegevens te ontfutselen. Wees daarom altijd alert als je een bericht van ons ontvangt en weet hoe je onze e-mails kunt herkennen.

E-mails van ons bevatten in ieder geval een combinatie van onderstaande kenmerken:

  • Onze e-mails en sms’jes bevatten nooit directe links naar je Persoonlijke Bankomgeving. Ook niet naar de inlogpagina.
  • Wij vragen in een e-mail of sms nooit naar persoonlijke gegevens en cardreader-, pin- of QR-codes.
  • E-mails van ons ontvang je uitsluitend van mailadressen die eindigen op @knab.nl of @mail.knab.nl.
  • Wij dreigen nooit met gevolgen als je niet onmiddellijk reageert.
  • Onze e-mails zijn altijd persoonlijk aan jou gericht.

Goed om te weten

Let op!

Een e-mail of sms kan aan alle bovenstaande kenmerken voldoen en toch afkomstig zijn van een crimineel. Stuur bij twijfel altijd de e-mail door naar valse-email@knab.nl. Op onze pagina over phishing lees je meer tips over hoe je phishing kunt herkennen en voorkomen.
Meer over phishing

s