Klanttevredenheid
Tevredenheidscijfer
8,9
(Zeer) tevreden klanten
91%
Bron: Memo2 consumentenonderzoek en Consumentenbond
2017 was me het jaartje wel voor Knab. Als bank groeiden we stevig door, zowel qua functionaliteiten als qua klanten. Ook introduceerden we nieuwe diensten op het gebied van Verzekeren en Hypotheken, waarmee we onafhankelijk het best passende product in de markt voor je vinden. Ook voor 2018 hebben we grootse plannen. Dat en meer lees je in het Knab Jaarverslag 2017!
Bron: Memo2 consumentenonderzoek
Bron: Memo2 consumentenonderzoek
App downloads:
104.163
Rating iOS:
Rating Android:
Aantal updates
Bron: Play Store, App Store
Aantal koppelingen
11
Aantal koppelingen toegevoegd in 2017:
4
Aantal gebruikers:
9.503
Nieuwe persoonlijke bankomgeving
Launch Knab Verzekeren
Mobiel bankieren met Touch ID
Vervanging cardreader
Peildatum: 31/12/2017