Hoe kunnen wij je helpen?
Contact met Knab

Bond-style filmtrailer voor Knab klanten

20 december 2017

Klanten van Knab worden deze week per e-mail getrakteerd op een gepersonaliseerde filmtrailer. Met deze video, in de stijl van een Hollywood Blockbuster, wenst Knab haar klanten een Onbezorgd 2018 toe. Opvallend: hoewel ruim vijftig medewerkers van Knab in de video te zien zijn, heeft de kijkende klant zélf de hoofdrol in de film.

In de video is te zien hoe het team van Knab alles op alles zet om voor de klant een Onbezorgd 2018 te realiseren. En daarvoor moet veel meer gebeuren dan je denkt. Zo gunt Knab onder andere een kijkje in de fictieve Mission Control ruimte en is te zien hoe een kwaadaardige Phisher uit de weg wordt geruimd. Met de maximale inzet van mens en techniek wordt niets aan het toeval overgelaten.

Op de speciale actiewebsite kan iedere klant zijn persoonlijke video bekijken. Die website, compleet voorzien van reviews zoals “Dé transactiefilm van het jaar.” (Economisch Dagblad) en “Alweer zo’n film met een happy end...” (The Daily Spoiler), hint al naar de goede afloop van de film. Knab CEO Robbert Bakker alias ‘Bakker, Robbert Bakker’ zegt daarover in de trailer: “I love it when a financial plan comes together.”

Voor niet-klanten is een algemene versie van de video te bekijken op de website. Klanten kunnen hun video delen via social media zoals Facebook, Twitter en WhatsApp.

Knab (Age Huitema, Anne Ruth Groen)
Lijm Amsterdam (Lorenz de Valk, Lars Reimink)
Aanstekelijk (Neal Kok, Bas Burggraaff)
StoryTEQ (Badr Eddial, Renée Reijnders)

Over Knab

Knab heeft ruim 155.000 klanten en 275 medewerkers. Knab is de financieel assistent waar de consument voor al zijn geldzaken terecht kan. Voor je reguliere bankzaken zoals betalen, sparen en beleggen, maar ook voor financiële tips. Via Knab kun je ook hypotheken en verzekeringen vergelijken en je hypotheek afsluiten. Knab wil dat mensen weer zélf grip krijgen op hun geld en inzicht hebben in hun financiële toekomst. Knab is elke dag bereikbaar van 08.00 tot 22.00 uur via telefoon, mail, chat en social media. Knab wijst klanten op financieel voordeel, ook wanneer dat bij een andere aanbieder dan Knab is.