Naar Knab Lab >

Persoonlijk contact

Even snel een vraag stellen aan onze Servicedesk? Vanaf nu kun je ons gewoon een berichtje sturen in de Knab App. Een Servicemedewerker leest je vraag en komt – zoals altijd – zo snel mogelijk met een antwoord.

Waarom chatten via de app?

  • Omdat je al bent ingelogd in de app, kunnen we vragen over je rekening direct beantwoorden. We hoeven je niet nogmaals te identificeren door bijvoorbeeld je postcode of je geboortedatum te vragen. Dat scheelt een hoop tijd!
  • Je krijgt direct een melding op je telefoon bij een reactie van ons. Je kunt de Knab App dus gerust tussendoor sluiten.
  • Je berichtengeschiedenis blijft bewaard. Zo kun je altijd teruglezen waar je met ons over gesproken hebt.

Download de app

De nieuwste versie van de Knab App download je nu via de App Store en Google Play.

Log in op de Knab App en kies in het menu voor 'Chat'.

Deel je ervaring met de nieuwe chat

We zijn erg benieuwd wat jij van de nieuwe chatfunctie vindt. Heb je contact met ons gehad via de chat in de Knab App? Dan stellen we je graag een paar vragen. Ook overige opmerkingen kun je natuurlijk met ons delen via de Knab Community.

Naar de community